Blå lagunen och Fårö

När vi planerade vår resa så bestämde vi att alla behövde inte göra allt och samtidigt. Så på onsdagen åkte jag med Marie och Alex till Blå lagunen och Fårö och de andra tog en kortare tur till Ljugarn och naturreservatet och tittade på raukar. 

 Så härligt att bada i Blå lagunen det var som att simma i en jättelik pool i alldeles turkost vatten. Sen åkte vi vidare till Fårö och det blev en helt underbar dag där. Först besökte vi öns välkända konditori, Sylvies döttrar för att det var fikadags. Där hade de till min stora glädje massor av glutenfria godsaker och även bröd. Så jag handlade både kakor och bröd. 
Sen åkte vi till en helt fantastisk strand (kossorna badade också) och tillbringade några timmar där. En blomsterbonde passerade vi också, så Marie och jag plockade en varsin fin bukett och sen avslutade vi kvällen på en fin strandrestaurang. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0