Oväntat besök

Trodde jag skulle vara själv på landet denna helg, Uffe var på handbollscup. Men först kom Sanna och Claes och barnen på pannkakor och mitt i pannkaksfixande  så fick jag en jätteöveraskning och jag blev så himla glad. Syrran och Janne kom och hälsade på så fantastiskt roligt jag blev alldeles tårögd. De hade med sig en massa gott räkor och bakelser och en fin Kaprifol och ett litet fjärilshus. En väldig kul och rolig eftermiddag blev det. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sanna skruvade i hop Hugos nya stol, så nu har han och Tuva en varsin stol när de kommer och hälsar på mormor och morfar. Sanna plockade med sig lite rabarber hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0