En fin helg

Äntligen friska så nu kom de och hälsade på mormor, så glad för det. 
Vi fikade och så gick vi till parken och lekte där en stund, handlade middag, lördags godis och purjolök. Sen hjälptes vi åt att laga middag, sydde en kjol till Tuva av tyg som hon hittade i min tyghylla. Hugo hjälpte mig att hänga tvätt och att plocka i och ur diskmaskinen. Han är så hjälpsam och fort går det. Så härligt att få rå om dem allihop en dag. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Idag tog jag tricken och pendeln och hälsade på Pär hemma i Vega. Vi fikade och hade  en mysig eftermiddag. Vi spelade ett spel som gick ut på att man skulle gissa var någonstans i världen man var med hjälp av en film, lite som på spåret. Svårt men kul. 
Nu har jag fått energi för en ny jobbarvecka 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0