Födelsedag i coronatid

Vilken tur att vi hann fira Tuva för när det var min tur att fylla år då blev Uffe sjuk. Men fint firad blev jag ändå syrran och Janne kom förbi,med blommor och choklad jag blev så överraskad och glad. Jobbarkompisarna grattade med en liten bukett lätt vissna tulpaner men det är tanken som räknas och så fick ett fantastiskt fint kort av en person jag jobbar med och blev alldeles rörd av de fina orden. Jag handlade lite gott till middag och en liten tårta som vi åt min febersjuka man och jag. 

(null)

(null)

(null)
(null)

Sen blev Tuva sjuk och Claes och Sanna med. Därefter insjuknade Anita och Jan och så Pär men nu hoppas jag att det ska vara över. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0