Sannas kalas

Ibland tycker jag inte det var så längesen jag gick där med min stora mage och var glad för att det var en mild höst, så jag kunde gå i träskor för jag inte kunde böja mig ner och knyta några andra skor. Men idag har vi firat Sanna som fyller 34 år på torsdag.  Sanna blev uppvaktad med blommor och presenter och hade bakat en massa gott och dukat så höstfint. 
En mysig eftermiddag 🥰
(null)

(null)

Igår åkte vi upp till stugan det var en strålande varm höstdag. Jag hade tänkt gå en sväng i skogen, men min mage var inte på humör. Så jag satt mig i trädgården och gjorde färdigt mitt sommarprojekt. Nu är alla dynor färdigsydda. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0