Ok jag skriver lite igen..

Det regnar… vilket det har gjort en hel del under min semester. Men men man får göra det bästa av det och det är skönt att vara ledig. Den här dagen har jag tänkt att skriva lite om sommaren alla händelser. Jag hade nästan tänkt att sluta skriva på bloggen, men Marie övertygade mig om att fortsätta då det blir ett tidsdokument för hela familjen när jag skriver om det som händer och sker i stort och smått.  Så medans regnet fullkomligt vräker ner utanför så tittar jag tillbaka på de bilder jag har tagit de senaste månaderna och minns roliga och mindre kul händelser. 
(null)

(null)
Vi firade Hugos 4 års dag med en rolig vattenleksak. Vi passade också på att bestämma ett datum när Kjell och Kerstin skulle komma och hälsa på oss i Tärnsjö. Något som vi har pratat om så många ggr men det har inte blivit av. Barnen och jag planerade för vår lilla roadtrip till Björkö och Göteborg efter midsommar. 
(null)

Under våren och sommaren har syrran varit sjuk, hon har åkt in och ut på sjukhus, i maj hamnade hon på intensiven med respirator pga krampanfall och hjärtproblem. Som orsakat av för låga blodvärden. Nu är hon på SÖS efter ännu en vända på intensiven med lunginflammation nu väntar en tids rehabilitering då hon får återhämta sig. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det vänder nu och att hon blir bra.  










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0