En tillbakablick

Året som har gått…. Tittade igenom bloggen för att se vad som hände under 2022. Konstaterade att det bästa var vår vecka på Gotland med hela familjen och att Uffe fick en fast anställning som målare. Vi har under året haft många familjeträffar vilket är det roligaste jag vet när vi kan samlas hela familjen och jag får rå om dem allihop. I början av december firade vi Maries födelsedag på restaurang Pinchos och några dagar senare träffades vi hemma hos Pär för att fira honom men då var Marie och Alex sjuka.  Det var mysigt att ha kalas hos Pär det var första gången sen han flyttade som vi hade kalas där. Lite trångt men mysigt. Pär hade gjort tårtor 🎂
(null)

(null)

En liten träff med soppa och pyssel och mina fina vänner blev det också. Alltid lika mysig och uppskattat. Den här gången var vår granne Linda med för första gången. Jag gjorde köttbullar av ull och virkade lite pasta. En julklapp till Hugo

(null)



26 november fyllde Emil 18 år och vi var några som förundrades över vart de åren tog vägen. Emil blev firad av släkt och kompisar på en resturang i Handen. Vi hade lag ihop några tusenlappar till körlektioner och det dröjer nog inte så länge innan han tar körkort. En kul kväll och roligt att träffa mamma Linda och mormor Barbro. 
(null)
Självklart fick han en liten legobil att bygga ihop för det är ju det han mest har önskat sig genom åren Lego och bilar. 
(null)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0