Mygg 🩟 och kantareller

Iförda mygghattar, vantar, heltĂ€ckande klĂ€der och gummistövlar 
SĂ„ gav vi oss ut i skogen Sanna och jag. Vi var till vĂ„rt kantarellstĂ€lle vid den fallna granen och visst fanns det kantareller dĂ€r i Ă„r ocksĂ„ sĂ„ otroligt mĂ„nga. Korgarna blev fulla pĂ„ en gĂ„ng.  SĂ„ himla roligt. Men myggorna var ocksĂ„ mĂ„nga och det var inte sĂ„ kul. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Hugo och morfar klippte grĂ€smattan och sĂ„ grĂ€vde Hugo potatis till middagen.  (null)
(null)

Sanna grillade korv till middagen iförd en praktisk outfit. Tuva fick lĂ„na den nĂ€r hon grillade marshmallows sen. 
(null)
Plockade lite blommor och de sista tomaterna idag. PĂ„ vĂ€g hem stannade vi och fikade och handlade olivolja och timjan pĂ„ Linnes kammare. Det var sĂ„ skönt att sitta dĂ€r i solen och sommarvĂ€rmen + 25 och inga myggor. Sen blev det ett stopp till pĂ„ stadium dĂ€r Uffe köpte nya handbollsskor och jag köpte ljus och servetter pĂ„ Ikea. 
Nu vĂ€ntar en ny vecka som börjar med att jag ska pĂ„ mammografi koll i morgon bitti. Sen har jag tĂ€nkt ta mig i kragen och komma ivĂ€g till gymmet ocksĂ„. 
Nu ska jag fortsĂ€tta att rensa kantarellerna 😀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0