Brödbak och kärlek.

Livet är verkligen härligt man känner att man lever här och nu. På fredag tar Marie studenten så det är en del att fixa med inför den stora dagen. Igår firade Uffe och jag vår 21 bröllopsdagsdag i all enkelhet, mitt i brödbaket kom han hem med blommor till mig, min älskade man.
Idag är det mors dag och jag håller på att tona håret för de grå stråna börjar synas allför mycket nu som Pär så vänligt påpekade häromdagen, men mitt i mina hårbestyr så kom Marie och Pär med ett litet brunt paket som visade sig innehålla en  jättefin kaffemugg med bilder på alla barna när de var små. Jättemycket tack till mina underbara ungar Sanna, Marie och Pär. Det är fantastiskt att få vara mamma till er. Nu ska vi iväg till jobbet där vi ska låna köket och laga mat till studenten och senare idag åka till min mamma med smultronplantor som hon önskade sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0