Snygga naglar på hälsomässan

Jag har försökt att ha en positiv inställning till de förändringar i arbetslivet vi står inför. Ja vad ska man annars göra? det är bara att gilla läget eller byta jobb men det känns faktiskt lite motigt nu när allt ska tajtas till ja jag vet vi måste för annars blir det personalnedskärningar och det är det ju ingen som vill, men ändå........ men som sagt gilla läget eller dra. Så det blir till att spotta i nävarna och dra på det hade ju blivit så här ändå om vi hade varit kvar i stadsdelen budgeten måste ju gå ihop.

Hur som haver i fredags var nästan hela Byälvsgården på Stockholmsmässan och det var väldigt trevligt mycket att titta på och prova och smaka. jag började med att få en skön massage på rygg och axlar och avslutade dagen med att få mina naglar vackert målade. Jag har varit fascinerad av mina naglar hela helgen jag som aldrig brukar måla dem, men nu ska jag nog börja med det.

Den här stegräkningtävlingen vi har på jobbet är ju väldigt positivt idag blev det en riktigt låångpromenad med Ida i två och en halv timme var vi ute 12378 steg blev det på den och det gör ju att jag kan äta en stor bit Fars dagstårta med gott samvete. och igår var vi och travade runt i Gamla stan och tittade på underjordiska källarvalv så där blev det också några steg.

Nu ska jag gå och förhöra Pär på NO läxan.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0