det är härligt när det är helg

Förra helgen flög vi till Luleå på fredagkvällen och träffade Sanna och Claes på Luleå stadshotell jätteroligt att få krama om dem igen. på lördagen fick vi en rundvandring på universitetet och sen var vi hemma i deras jättefina och välplanerade lägenhet och hade det mysigt. vi sjöng singstar och tittade på fotboll men sverige förlorade ju tyvärr. på söndagen var det dags att flyga hem efter en skön sovmorgon och en god frukost på hotellet en liten tur på stan hann vi också med. Marie och Ludvig kom och hämtade oss på Arlanda och skjutsade oss hem och där väntade ett ny skurat kök Helt fantastisk!

den här helgen har varit något mer aktiv men ändå lugn och skön i fredags hade Uffe städat hela lägenheten och lagat en god midddag jag älskar fredagar! och Uffe! lördagen satt jag mest och skrev på min uppsats i kursen som jag går nu kursen är intressant och lärorik men detär mindre kul med skrivandet det tar så mycket tid som jag inte riktigt har men man får väl se hur det går. men några avbott hade jag ett frisörbesök och ett par promenader med Ida blev det och på  kvällen var det kul då kom Moa och Mikael på middag och sen sjöng vi singstar det är mycket singstar nu. Söndag morgon gick upp tidigt för att hinna övningköra med Marie innan hon skulle börja jobba (Hennes helg har inte varit så lugn mycket jobb), Marie är jätteduktig på att köra hon har lärt sig väldigt snabbt. sen for Uffe och jag iväg till Skärholmen för att handla hundmat och mobil . en tur till Mamma avslutade min söndag det var mysigt att sitta och prata en stund med henne. ja det var en del och imorgon är det måndag och en ny vecka väntar men det är snart helg igen... och en ny fin mobil till mig blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0