En hektiskt vecka som blev en lugn helg

Den här veckan bara svischade förbi kändes det som, som utom fredag eftermiddag för då var jag så trött att de sista timmarna sniglade sig fram. och jag bara längtade hem till min soffa och ett glas vin och få slappa lite. men först så var jag ute och övningkörde med Marie en stund innan soffstunden blev verklighet. på lördagen gjorde jag ingenting nästan sov länge och efter frukosten la jag mig i sängen och läste Arnaldur Indriason senaste bok han skriver så otroligt bra böcker så den har jag läst ut nu. Egentligen så ska jag läsa helt andra böcker om ledarskap och skriva på min uppsats men nä det får bli en annan gång.
En långpromenad med Ida tog jag innan jag slog mig ner i soffan med Marie och kolllade på en film.

idag var jag lite mer aktiv jag körde Marie till Ludde och och tog en snabbfika där kul att träffa Luddes familj det blir inte så ofta. när jag kom hem igen så satte jag igång att sy det där kuddfodralen som Pär ska ha i sitt rum samt sydde ett mobilfodral till min nya mobil jag blev inspirerad av min jobbarkompis som har börjat virka mobilfodral. två plåtar med bullar blev det också innan det blev kväll. det känns alltid som om jag får en timme extra när man har ställt tillbaka klockan till vintertid.

nu ska jag ta en kvällspromenad med Ida och sen blir en kopp te och nybakade bullar mm...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0