Fettisdagen

Jag hade en ide om att baka semlor, men Uffe skulle iväg på handboll och Pär ville ej ha så jag struntade i det förrresten så är jag lite trött i kväll och tänker ta mig ett varmt bad med lyxigt badsalt som jag fick av Annette. 

Ida och jag var ute en sväng nu och då mötte vi en polisbil som var ute och letade efter en kvinna som skrek på hjälp någonstans.. och undrade om jag hade hört något, som om jag var den rätta att fråga men efter det så spetsade Ida och jag öronen men hörde ingen som skrek, hoppas de hittar henne så att hon får hjälp.
för några månader sen så var det en äldre farbror som de letade efter och jag undrar alltid hur det blev hittade polisen kvinnan som skrek eller farbrorn det får jag aldrig reda på. det är som att läsa en spännande historia men utan att få veta slutet..

nej nu får det vara slutfunderat på det, nu ska jag tända levande ljus i badrummer och krypa ner i det varma väldoftande badvattnet mm härligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0