Hotellbokning och kyrkobesök

Idag var det inget badväder men ganska skönt ändå. Jag passade på att baka bullar bra att ha i frysen det blir en del fikastunder här på landet och kaffebröd är dyrt och bullar är gott. Under tiden som jag gräddade bullar så bokade jag ett hotellrum på Scandic hotel i Falun, Marie och jag ska sova där när vi gör vår Dalarnarunda. vi ska besöka verket i Avesta och Carl Larsons Sundborn och kanske om vi hinner Zornmuseet i Mora det ska bli mysigt.
Ikväll var Uffe och jag i kyrkan och lyssnade på en violin och orgelkonsert de spelade Mozart och Bach Det var mycket vackert och rogivande lite för rogivande bara, jag slumrade till några minuter det var vi och tio tanter som satt där i kyrkan så det var inte precis fullsatt. Ärligt talat var det faktiskt ganska tråkigt. Imorgonkväll ska Pär och jag fara till stan till hans stora glädje äntligen får han träffa sina kompisar hoppas bara att någon är hemma. Just nu håller han på att göra mig bankrutt i monopol, som vanligt är det han som vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0