En fantastisk föreställning

I söndags kom vi då iväg på Maries föreställning Pang pang du är död jag måste erkänna att jag var en smula skeptiskt till ämnet då det handlar om skolmassaker men det var en otroligt bra förställning alla gjorde så fina rolltolkningar om detta svåra ämne, jag var alldeles tagen när det var slut. Det är så roligt att Marie fortsätter att spela teater och hon blir verkligen bara bättre och bättre.

Uffe har blivit ett år äldre och vi (jag och barnen med respektive)hade skramlat ihop till ett par trådlösa hörlurar i present så nu blir det lite tystare hemma och framförallt så får Uffe lyssna på vad han vill utan att jag har synpunkter. Igår var vi iväg till Stallarholmen för att fira svärmor och fick middag och goda kakor som hon hade gjort.

Och nu är påsken snart här imorgon är det väl dags att gränsla kvasten och flyga iväg.. eller så väntar jag med flygturen tills den 23 då jag ska flyga till Luleå. Tanken är väl att vi ska fara till landet i påsk men Uffe har varit generös att dela med sig av sin förkylning till mig så vi får väl se hur det blir hoppas att det går över fort. jag skulle ju åka till Mamma imorgon men det får nog vänta ett tag tyvärr jag har inte varit där på en hel månad men men.. jag vill ju inte att hon ska bli sjuk. Men jag skickar upp Pär med ett påskägg i morgon i allafall.

Nu ska jag nog sova lite och hoppas att jag känner mig bättre i mornn så jag kommer iväg till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0