Nostalgi på cirkus

Så blev det äntligen dags fredagen den femte mars för Björn Skifs show på cirkus. Det blev en härlig kväll fylld av alla de gamla låtarna och några nyare också. Fantastisk orkester med otroligt duktiga musiker och den helt underbara koreagrafin och så självklart idolen själv.

Men sen blev jag sjuk Uffes virus kom till mig också så jag hostar och hostar klart irriterande speciellt på natten för det blir inte så mycket sömn när man hostar i ett kör. Och gå till jobbet var inte att tänka på. tror inte jag skulle bli så populär om jag hade gått omkring och hostat där. Men en fördel med att vara hemma är att jag äntligen har kommit igång med att skriva på min uppsats så jag tillbringar mesta tiden framför datorn och det är ju bra.

Idag har jag beställt flygbiljetter till Luleå och så den 23 april flyger jag och svärmor?? ja faktiskt det trodde jag aldrig hon som aldrig skulle sätta sig i ett flygplan men hon bestämde sig för att följa med.
Och sen har jag bokat biljetter till Marie föreställning på Ormteatern i Haninge den ska bli intressant att se.

Men nu tror jag att Ida tycker att jag ska gå ut en sväng med henne.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0