På biltur en ljummen vårkväll

Det är så ljuvligt nu, grönskan exploderar och fåglar kvittrar nästan hysterisk hela tiden. Marie kom och mötte mig på jobbet idag det var lite spännande att se hur hon skulle se ut efter besöket hos frissan (hon skulle blondera sig). Men det blev inte så blont som jag hade föreställt mig som tur var, hon blev jättesnygg. Sen for vi iväg på övningskörningrunda till Saltsjöbaden jag hade tänkt att vi skulle äta något där på stationshuset men just denna kväll så stängde de en timme tidigare  det var snopet så det blev en korv på macken istället. Sen for vi vidare till Saltsjö Duvnäs och Olle Nymans atelje där vi fikade med choklad kaka och cheesecake. Gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0