Fars dag

I dag har Uffe och jag varit på allt för hälsan och matmässan i Älvsjö vi började med att få lite axel och nackmassage och sen gick vi runt och tittade på allting. Sen bestämde vi oss  för att anmäla oss som blodgivare men det var bara Uffe som blev godkänd, jag fick ej lämna på grund av att jag käkade Bvitaminer det är noga, vilket i och för sig är är himla bra. Men jag blev faktiskt lite besviken nu när jag äntligen hade bestämt mig. Det var kul att göra något tillsammans med Uffe det blir ju inte så ofta den härtiden på året när det är handboll på helgerna inte för att jag klagar över det, för det är alltid nåt kul som händer på helgen. Igår så övningkörde Marie ut till Hemfosa och där käkade vi lunch och Marie visade bilderna från sin resa och jag hjälpte syrran att tona håret.  

I morgon är det första dagen på hörselrehabiliteringen jag är lite nyfiken på hur det ska bli och det är fantastisk att jag får ledigt för att gå och att landstinget tycker att det är värt att satsa pengar på en.

Nu ska vi äta hallonchokladmoussetårta och fira fars dagUlf Gustafsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0