Kissar taggtråd

Marie har varit hemma ikväll och käkat middag och sen satt vi och myste i soffan och kollade på alla bilder från hennes resa. Tänk vad kul de har haft och vad mycket de har upplevt, fast det är skönt att ha henne hemma igen. Några veckor i allafall tills hon flyger till Spanien.

 men nu ska jag gå och lägga mig och sova det blev just inte så mycket sömn natten som var på grund av urinvägsinfektionen men nu har jag ju fått pencillin så nu ska det väl bli bra. Det var en gullig läkare hon sa att när det blåser mycket som det gör på hösten är det många som får UVI. Så nu får man tänka på det med jag har mest aktat mig för att bli kall och undvika att sitta på kalla stenar men nu ska man alltså akta sig för blåsten ja ja.. är det inte det ena så är det .... terrorist varning men vi får väl se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0