Härligt, underbart att sjunga



Föreställningarna är slut och jag är så här glad att de gick så bra. Igår morse var jag inte lika glad då funderade jag verkligen på om jag inte var riktigt klok som skulle ställa mig på en scen (förvisso inte ensam men ändå)  inför ca 300 betalande besökare. Men det var verkligen en fantastiskt härlig känsla att stå där och sjunga tillsammans med den hundra man och kvinnor starka kör.. så himla roligt lyckoendorfinerna bara flödade i min kropp. Och så lycklig jag blev när jag stod på scenen och tog emot blommor och gratulationer från min underbara familj som hade kommit för att se och höra Teaterkören.
Nu är jag hemma igen och har just avslutat en god middag som Uffe hade färdig när jag kom (jag känner mig som värsta primadonnan ) men nu ska jag gå och klä av mig glitterstassen och tvätta bort allt smink och krypa ihop i soffan och ha en skön lördagkväll vilket känns rätt så välförtjänst. Imorgon är det dags för den årliga pilplockningen och sen åker vi till landet för att sätta på värmen, för nästa helg då ska vi vara där över helgen.
Ja äntligen, nu är våren här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0