Lycklig lycklig

Åh jag är så himla glad och känner mig så utvilad efter den första helgen på landet för i år. Jag har gått och tittat efter lökar som är på väg upp och krokusarna som lyser så fint i vårsolen. Och naturligtvis planerat var växthuset ska stå. Nästa helg ska vi göra en grund och sen är det bara att börja bygga ihop det, det kommer att bli så fint.

Nästa lika fint som vårt fantastiska badrum, Ja känslan i morse när jag gick in och tog en varm skön dusch den är verkligen underbar. Arbetsveckan kommer att gå som en dans nu och jag räknar dagarna tills vi åker till vårt lilla hus igen. 

I morgon ska jag börja dagen med ett möte med min nya chef där vi ska diskutera hur vi ska lägga upp arbetet mellan oss. Sen är det lite annat inplanerat med ser jag i almanackan.... Sjukgymnasten, logopeden telefonmöte med någon tanta på försäkringkassan och en övningkörningtur med Marie på torsdag. Ska försöka få en tid hos frissan den här veckan, nu börjar håret bli lite långt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0