Årets sista dag

Det blev ett strålande klart och vackert väder idag vilket känns skönt, man behöver allt ljus man kan få och det är underbart att vi går mot ljusare tider nu
Trots det vackra vädret blev det ingen långpromenad med Ida hon är så rädd för alla smällare så hon vill helst inte gå ut alls, hon blev skrämd av smällare i måndagskväll så himla onödigt och jag kan verkligen inte förstå varför de ska få sälja smällare innan nyårsafton.

Jag läste i DN i morse olika intervjuer om vad man hade för önskningar och förhoppningar inför 2012 vilket fick mig att fundera vilka jag har och det är inte fred på jorden även om det skulle vara bra. Min enda önskan för nästa år är att Jan ska bli frisk. För övrigt vill jag att allra mina nära och kära, vänner och arbetskompisar får ett bra och friskt år 2012.

Gott nytt år!!!!

En bild på Mammas nyårsbukett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0