Förkylningar och födelsedagar

Äntligen så mår jag bra igen det var en rejäl förkylning som däckade mig totalt. Fyra dagar med hög feber då jag snorade och hostade och knappt visste vad som var upp och ner det var verkligen inte kul men nu är jag så lycklig för att jag känner mig så mycket bättre. Men det tar så lååång tid att återhämta sig idag är faktiskt första dagen som jag orkat göra något.
Så jag har ställt tillbaka böckerna i hyllorna igen de som Uffe tog ur när han
flyttade på hyllorna i lördags för att sätta upp teven. Det blev faktiskt riktigt bra får jag väl erkänna.... Och det kommer att bli så fint när soffan kommer.

Och jag är verkligen jätteglad och lättad för att Jans operation gick bra.

I går fyllde Marie 21 år och Uffe och jag var bjudna till VH på middag. Marie hade lagat en jättegod lasagne det var så himla mysigt att få sitta där i deras jättefina lägenhet och jag hoppas det blir många middagsbjudningar i framtiden. Jag ska dit i morgon igen för då kommer släkt och vänner för att fira Marie, tanken var att vi skulle fira Pär också som fyller 16 på söndag men nu är det Pär som hostar och snorar så han får vara hemma och vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0