Äntligen fredag igen..

Ja så har det gått en arbetsvecka igen, idag har vi haft planeringsdag på jobbet så den här dagen gick väldigt fort men vi har fått mycket uträttat i de olika arbetsgrupperna vilket är himla bra. En god lunch  åt vi på Jesses krog i Kärrtorp jag åt fläsknoisette med bearnaissås och stekt potatis det var jättegott.

I onsdags så kom jag då äntligen iväg, jag har velat det så länge. Att börja sjunga i en kör. Det var så fantastiskt härligt ja jag var alldeles euforisk när jag kom hem och kunde nästan inte somna. Så nu vet jag vad jag kommer att göra på onsdagskvällarna framöver. En promenad till Kärrtorp och Turteatern Reflexen och sjunga...

I morgon ska Pär och jag in till stan igen och kolla på  NTI gymnasiet för att se om det kan vara något för Pär att söka till. Sen ska jag försöka få honom att köpa sig lite nya tröjor de han har börjar bli lite urvuxna vi får väl se vad det blir, jag kan kanske muta honom med varm choklad och en chokladboll på något fik.

Men nu ska jag inta soffläge och titta på en gammal James Bond film i sällskap med Uffe och ett glas rött.
En lagom aktivitet en fredagkväll. Men kommande fredagkväll ska jag ut och föräldravandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0