Klämda tuttar

Aj aj jag har varit på mammografi idag och det var verkligen inte skönt att få brösten tillplattade men det är viktigt att man kollar, som tur är så går det ganska fort. Det var lite löpande band över undersökningen en in och en annan ut. Det satt många kvinnor i väntrummet när jag kom och jag tänkte att det här tar tid men så icke jag kom in på min tid och var ute igen efter 10 minuter. Skönt, nu har jag det gjort tills nästa gång de kallar.

Nu börjar jag bli trött på att det alltid är kort om folk på jobbet vi jobbar och jobbar men hinner inte med nåt känns det som och alla har ont här och där och har olika stresssymptom. Nu börjar det blir dags att vi gör något roligt för pengarna som vi har fått av Attendo, så att det händer något kul.

Det är tur att jag har roligt när jag är ledig, imorgon är det dags att sjunga igen. Det är verkligen härligt och jag får massor av positiv energi av det. På lördag ska vi åka till landet och titta till stugan och läsa av vattenmätaren, och kanske ta en skidtur med grannarna. På lördagkvällen blir det middag hemma hos Sanna och Claes. Söndagen är vikt åt Marie och övningkörning i sta´n.

Nu är det dags för en kopp te och en skiva av det goda valnötsbrödet jag köpte på bageriet igår.... innan det är dags att vinka till John Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0