Fredag fredag...

Åh äntligen fredag minns jag att Björn min exsvåger alltid sa när fredagen kom, och ja det är något visst med fredagar det är nog den dag jag tycker bäst om i veckan. Förra fredagen var jag på en otroligt häftig restaurang Kho Pangan med min kompis Lena som jag har känt sen vi var sex år. Vi har fantastisk kul när vi träffas det är en speciell vänskap när man har känt varandra så länge.

Denna fredag blev det en tur med bilen och Marie till Ågesta för en  promenad med Ida, det är så skönt att det är ljust lite längre nu man kan se fram emot ljusare tider. Härligt!
Nu ser jag fram emot en mysig kväll i soffan med Uffe.. Imorgon ska jag ta en tur till Sanna och Claes och hämta Sannas gamla skrivbord som jag har fått. Så tar vi väl en tur till Fullerö trädgårdhandel,  där jag fick ett present kort av Sanna och Claes och handla nåt fint till växthuset kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0