Host host snörvel...

Jag har sagt det förr men återigen, det blir inte alltid som man har tänkt sig. Jag som var så glad i onsdags och såg fram emot helgens roligheter. Tom tits med Emil på fredagen och shoppa med flickorna på lördagen...
Jo jo torsdag morgon vaknar jag med jätteont i halsen och feber det var inte alls meningen jag hade ju planerat att följa med Uffe till Uppsala och kolla när han målade i Sanna och Claes lägenhet och kanske hjälpa Sanna att sy men nähä det var soffläge hela dagen och vilken tur att Pär var hemma han fick ta hand om mig och Ida, handla och laga mat. Fredag morgon 7.20 Emil kommer så härligt att få rå om honom en dag men Tom tits får det bli en annan gång, han fick gå på bio med Marie och Pär istället. Men shoppingen då? Jo den ville jag ju inte heller missa men det var en ganska trött och lite disträ mamma som gick runt med i alla åtta skoaffärerna (och en del klädaffärer) de hade i Nacka forum, men de hade varsina par vinterskor med sig hem i allafall. Sen körde vi Sanna till centralen för vidare resa till Uppsala. Men idag har jag vilat nja nästan i allafall.. Tvättstugan och plockat bort julsakerna men ändå.

men nu ska dricka mitt kvällste och läsa lite en stund innan det är natti natti och hoppas att jag mår så bra att jag kan jobba i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0