Trettondagsafton

Det var så skönt att gå hem från jobbet i kväll och veta att jag ska vara ledig några dagar, den här veckan nja tre dagarna på jobbet har varit tuffa. Vi blir allt färre på jobbet den ena efter den andra däckar i förkylning och feber. Men nästa vecka blir förhoppningsvis bättre. Uffe hade lagat en god fiskrätt när jag kom hem så det var bara att sätta sig vid ett dukat bord, Härligt! Efter middagen bläddrade jag i vårens kurser från medborgarskolan och det var kul. Det finns så många roliga kurser och en del oväntade också fast säkert bra för några, tex man man lära sig att filea fisk, dejta på nätet eller gå en kurs i kärleksfull beröring tillsammans med sin partner. Spännande!  Nu ska gå en sväng med Ida och sen ska jag sätta mig i soffan med en kopp utav det goda teet som jag fick av Marie och Ludde i julklapp och titta fredriksdalsteatern sommarföreställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0