Vem blir chef

Jag sitter i soffan och dricker te och avnjuter årets första saffransbulle mm så gott. I dag har jag varit på café blecktornet (som är en daglig verksamhet) och varit värdinna på Attendos chefsrekryterings dag. En lärorik och intressant dag, nu vet jag vilka egenskaper en bra chef ska ha och kanske har jag varit med och påverkat vilken chef det blir som ersätter Annika när hon går på barnledighet. Men i allafall så bakade de bullar hela dagen på Blecktornet och det luktade så gott så jag var bara tvungen att köpa med mig några bullar hem.

På hemvägen så hittade jag den här söta lyktan och nu hänger den i vårt sovrumsfönster. Fin eller hur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0