Födelsedagskalas

Det är så härligt att ha stora barn som man blir hembjuden till på hembakade jättegoda hallongrottor, drömtårta och en fin lila prinsesstårta och allt var laktosfritt, så omtänksamt. Idag har vi firat vår lilla Sanna som nu faktiskt inte är så himla liten längre hon fyller 23 år på torsdag. Det är så roligt att komma hem till Sanna och Claes de har det så fint och mysigt i sin lägenhet.

I går var jag till Marie och Ludvig i deras lägenhet och det börjar bli färdigt nu och det blir väldigt fint. Skönt för dem när det blir klart och de kan flytta in. Så kan vi se fram emot nästa födelsedags kalas där i december.

Jag har köpt årskort på friskis och svettis så nu ska jag sätta igång och träna så jag slipper ha ont i nacke och axlar, sjukgymnasten har lovat att det ska bli bättre om jag tränar upp bröst och ryggmusklerna ordentligt och jag hoppas att han har rätt. Det kan i allafall inte bli sämre.

Nästa helg ska vi åka till landet och städa ut stugan och stänga igen för vintern för nu börjar det bli kallt och snart är vintern här. Det ska faktiskt bli lite skönt att vara hemma igen på helgerna, det finns ju en del att göra hemmavid också.

Nu ropar Uffe - Det är mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0