Äppelträd och lökar

Fredagsmys i soffan. Jag har varit och hälsat på Sascha på Nacka sjukhus ikväll och på vägen hem så stannade jag vid Blomsterlandet och handlade lite lökar och ett nytt äppelträd som jag ska plantera på landet imorgon. Syrran kommer vid sjusnåret i morgon bitti och då åker vi till Tärnsjö bara över dagen  och fixar lite där. Roligt att Anita följer med det är inte så ofta vi gör något ihop så det ska bli kul. På söndag har jag tänkt greja lite hemma och umgås lite med Uffe som faktiskt är ledig då. Vi har ju gått om varandra en del de senaste veckorna, är jag hemma då är inte han det, det blir ju så ibland och han har ju varit mycket i VH och hjälpt Marie och Ludvig i deras lägenhet. Jag var där igår och det blir väldigt snyggt när allt är klart.

Inspirerad av det nya och fräscha  så vill jag ochså göra om och fixa till i vår lägenhet jag ska börja med Pärs rum så det passar en snart sextonåring kille. Sen ska vi göra i ordning vardagsrummet och sen..... ja vi får se vad nästa projekt blir. Jag ska köpa nya mattor till köket och hallen i alla fall de börjar bli slitna.

men nu ska jag sova så jag är pigg i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0