Fredagkväll

första arbetsveckan efter semestern. Nu är jag färdig i dubbel bemärkelse (jag är helt slut) men fint blev det och jag känner mig jättenöjd efter att ha tagit bort den fallfärdiga garderoben och gjort i ordning rummet till Pär
Jag har fixat med rummet varenda kväll den veckan och det känns då roligt att det blev klart. För sen kommer jag inte att ha så mycket tid över för på tisdag börjar skolan igen.

Igår när jag var på väg hem från jobbet så fick jag ett sms från Marie som frågade om vi ville komma på middag på kvällen och såklart vi ville det. Hon bjöd på raggmunk och vegetarisk skagenröra jättegott!! Det är så härligt med stora barn och så roligt att de vill umgås med sina föräldrar.

I morgon åker vi till landet och kollar om det har blivit någon mygginvasion...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0