Julbordens tid

Nu är jag på väg in till stan för att möta mina jobbarkompisar och äta julbord på Nürnberg huset det ska bli kul jag har ju inte träffat dem på några veckor. Ja nu har jag påbörjat min sista praktikvecka på fredag är det sista kvällen jag jobbar på avdelningen det känns både roligt och tråkigt. Roligt för att sen är jag färdig undersköterska men tråkigt för jag har blivit så väl mottagen och det känns konstigt att inte inte gå dit igen det har varit så roligt och jag har lärt mig massor. Jag kommer att sakna patienterna och alla fina sköterskor.
Men vi får väl se jag kanske ska jobba lite extra där på helgerna, jag får väl se hur det blir. Jag behöver inte plugga på helgerna nu det känns skönt fast det har gått bra men har varit lite slitigt ibland.

I morgon fyller min Pelle plutt 17 år det blir inte så stort kalas då men på lördag då kommer syrrorna så då ska vi ha kalas för både Pär och Marie.

På onsdag ska jag till Byälven en stund och jobba lite innan det är dags att åka till Karolinska för ett kvällspass.
Torsdag är det lucia och då ska vi ha avslutning på scouterna och sen kommer fredagen och då ska jag ta med något gott till fikat och en blomma till avdelning P 54 och tacka för mig.

Ja så ser planeringen för veckan ut åh jag höll på att glömma vi ska gå på julmarknad i Sigtuna på söndag med Sanna och Claes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0