Tränat och fyndat

Jag vaknade i morse och var lite ur humör jag hade sovit lite oroligt, men jag gick upp och åt frukost och läste
DN. Uffe gick en promenad med Ida och föreslog sen att vi skulle åka och träna vilket jag verkligen inte kände för men jag hängde med ändå. Efter avslutat träningspass och en skön avslappning i bastun så kändes allt så mycket bättre. Efteråt fikade vi på café Voltaire sen delade vi på oss, Uffe skulle handla middagsmat och jag skulle köpa en ny BH vilket han inte ville följa med och göra. Konstigt! Men med god hjälp av expediten så hittade jag den perfekta BH, en som sitter som den ska. Sedan flanerade jag vidare i Farsta centrum och hittade ett par jättefina Vagabond skinnstövlar som var nedsatta med 70% . Perfekt nu var jag verkligen jätteglad. Sen gick jag hem till min ömma moder och hjälpte henne med datorn och bytte hennes köksgardiner så nu är julen slut i hennes kök.

Igår var det scoutbasar och det var jättekul att vara med där igen jag har ju haft en liten paus på några år. Det gick dessutom riktigt bra vi drog in 24000 som kommer väl till pass för sommarens läger. Marie kom på slutet och sen gick vi hem och jag hjälpte henne att klippa till tio meter tyg som hon ska sy gardiner av, det kommer att bli jättefint.

Nu ska Pär och jag gå ner och hämta tvätten i tvättstugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0