Ambulanser och inbrott

Det är mycket nu mamma åkte ambulans med blåljus till SÖS i lördags och har legat på MIVA ett par dagar men nu är hon lite bättre och är flyttad till en hjärtavdelning. Natten till måndag ringde min mobil och jag blev ju naturligtvis jätterädd för jag trodde att nu ringer de från intensiven men nä det var Daniel från Securitas som ringde och meddelade att det hade varit inbrott på Byälvsgården och jag säger- jaha var det bara det. men sen blev jag lätt irriterad varför måste de ringa hem till mig och säga det, vad skulle jag göra?
På måndagsmorgonen så var det massor med samtal att ringa och till råga på allt så hade de stulit vår nya jobbmobil så alla de som var sjuka denna morgon de hade ringt till tjuven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0