Det börjar stilla sig nu...

Det har varit några jobbiga veckor med massor av sångtexter att lära sig utantill och mycket på jobbet, men där har jag äntligen fattat beslutet att sluta jobba som samordnare så from den sista maj kan jag gå hem från jobbet som alla andra skönt!! Fast lite konstigt kommer det nog att kännas men äntligen kan jag fokusera på varför jag är på jobbet. För att få arbeta med alla fina och härliga personer på Byälvsgården.
Nu är våra tre utsålda konserter genomförda och det har varit fantastiskt roligt men nu är det slutsjungit för ett tag Vi börjar i höst igen. Idag gick vi en härlig långpromenad med Ida och då såg vi gullvivor och ett vackert hackspettspar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0