Lite förkyld

Det har varit en ganska lugn och skön helg. jag har pluggat såklart men det har flutit på bra, alla uppgifter gjorda för den här veckan. idag har jag varit på kyrkogården och tänt ljus för pappa och var uppe en på en väldigt snabb distansvisit (pga en lätt förkylning) hos Jan för att lämna en tub med Weleda fotkräm till honom och jag blev så glad för nu har de sagt att han kanske får komma hem om en liten vecka.
I går fixade jag med bilen och satte in ett nytt bilbatteri så nu fungerar den igen, lite som en klocka den slutar gå och så byter man batteri och då börjar den att gå igen. nu ska jag bara jobba en vecka nja tre dagar blir det på jobbet sen ska jag vara ledig därifrån i fyra veckor för att praktisera på Karolinska sjukhuset onkologavdelning. På tisdag ska jag vara på skolan och lära mig ta venprover och annat. Det ska bli lite spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0