Teater och sång

Jag har fått jobb som undersköterska på Karolinska jag ska jobba extra på helgerna ibland. Det känns väldigt roligt att få möjligheten att få jobba där.
Efter besöket på Karolinska så var det dags att möta mina jobbarkompisar på Rival vid Mariatorget för att se Rain Man. Det var en mycket bra föreställning med fantastiska rolltolkningar. Efter det så hamnade vi på en rockklubb vilket var en mycket speciell upplevelse, vi tanter bland en massa svarthåriga, tatuerade hårdrocksälskande ungdomar. Vi blev lite ut tittade kan man säga. Men efter en halvtimme så kände jag att det fick vara bra det är ju inte riktigt min favoritmusik.

Idag har jag varit på en heldag med kören vilket var helt underbart lyckoendrfinerna bara flödade. Jag var så pigg när jag kom hem så jag satte igång att baka bullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0