Blommor och vackra kort

Oj oj vad jag blir firad och så har jag inte ens fyllt ännu. Idag blev jag firad på jobbet med tårta, blommor och present kort från Attendo och ett fantastisk fint kort som Marita hade gjort med pengar i från mina kära jobbarkompisar. När jag kom hem så låg det ett grattiskort på hallmattan från Tant B som hade letat reda på adressen och har kommit ihåg att jag fyller år det är ju verkligen fantastisk jag blev verkligen mycket glad.
I morgon är jag ledig man får nämligen en betald ledig dag när man fyller 50 det är mycket generöst. Så jag ska göra något i mitt tycke lite lyxigt jag har beställt tid för manikyr och pedikyr. Sen ska jag äta en god lunch innan jag åker till mamma och fikar och sen ja jag vet inte..... En god middag som Uffe har lagat kanske och en lugn fredagskväll .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0