En ledig dag

I morgon ska jag till Rosenlunds sjukhus och prova ut nya hörapparater det blir bra för de gamla fungerar inte så bra längre sen de blev dränkta i varmt stearin. Sen ska jag till Byälven en sväng och säga hej, det är bäst att passa på när jag är ledig för när jag jobbar så hinner jag inte dit.
Sen ska jag hämta mamma och så ska vi fara ut till Anita och Jan det var ett tag sen vi sågs så det ska bli roligt att träffas.
Det går bättre och bättre på jobbet, nu har jag lärt känna de flesta och nästan alla är trevliga och tillmötesgående.
Men det ska bli skönt att vara ledig i morgon och sen är det ju fredag och dags att fara till landet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0