En mycket glad nyhet

Jag är så glad!!! Jag ska bli mormor i januari. Min egen älskade Sanna unge ska bli mamma det är så fantastisk. För 25 år sedan låg hon i min mage och nu finns det ett litet liv i hennes mage. Det är så otroligt och jag tänker..... är det detta som är meningen med livet?

Hon hade verkligen förberett detta hur hon skulle berätta för oss att vi ska bli morföräldrar. Hon ringde mig förra helgen och sa att Claes och hon gärna följe med till landet nästkommande helg och jag blev glad och samtidigt lite förvånad men jag blir alltid glad när barnen vill göra något tillsammans med en så jag tänkte inte så mycket på det. Uffe som är mer pragmatisk ringde sen till Sanna och bjöd hem oss på middag till dem innan vi åkte till landet. När vi väl var där och satt och väntade på att biffarna skulle bli färdiga så fick Uffe och jag varsitt paket av Sanna som hon ville att vi skulle öppna samtidigt vilket vi gjorde. I paketen låg det varsin Tshirt som det stod världens bästa mormor / morfar på. Vi blev så glada och överraskade och sen blev det glädjetårar och kramkalas.

Nu blir det några spännande och lite oroliga månader innan det är dags för det lilla underverket att komma ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0