Gunga din själ i en hammock ....,,

Nu har jag jobbat min sista arbetsdag på Byälvsgården efter 13 år har det blivit dags att gå vidare, på måndag börjar jag på Rosengården i Midsommarkransen. Den sista dagen var fylld av avsked, många kramar och en del tårar och jag blev förvissad om att jag kommer att sakna alla så himla mycket. Ett litet tag ångrade jag mig faktiskt för Byälvsgården är en väldigt speciell arbetsplats med så många fina människor som jobbar där, men trots alla fördelar så känner jag ändå att det är dags att byta för jag vill göra något mer i yrkesliv innan det är dags för pensionen det är visserligen några år kvar tills dess men tiden går så fort....

Just nu sitter jag och njuter av tillvaron i min fina 50 års present som Uffe skruvade ihop igår. Den är så fantastiskt fin och det är så rogivande att sitta i den Här kommer jag att tillbringa många timmar men att läsa och ha det skönt

Solen skiner och det ser ut att bli en fin sommardag vilket är bra för vi väntar fint främmande idag, min barndomskompis och hennes man kommer Lena och Jojje, så nu ska jag gå in och baka sockerkaka och förbereda en god lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0