Lördagsstädning och sjukbesök

En ledig lördag så skönt tänker jag ända tills jag börjar se mig omkring i lägenheten och upptäcker alla dammråttor och allt hundhår som finns på soffan och mattorna och inser att även om jag inte jobbar idag så finns det en hel del att fixa här hemma, men men det är väl bara att sätta igång det brukar kännas bra när man är klar efter en ordentlig storstädning. En fin blombukett att ställa på köksbordet ska jag köpa också. Långpromenad med vovvarna och hälsa på mamma på sjukhuset och laga något gott till middag ....... ja så ser lördagen ut.

Kommentarer
Postat av: Annette Starhammar

Tråkigt med din mamma, hoppas hon repar sej snart, sabla otur...Du får hälsa så mycket! Nu kan vi gå in på varandras bloggar! Ska försöka bli mer aktiv...använda den mer som dagbok som du sa! Kram

2013-03-07 @ 14:48:46
URL: http://fennel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0