Tidig morgon

Just nu känns det som att jag kan inte kan vara riktigt klok klockan är halv sex och det är söndagsmorgon, jag sitter på T banan på väg till Karolinska för att jobba. Fast jag egentligen inte behöver. Bara för att jag vill och tycker det är roligt. Men nu är jag lite trött pga jag hade svårt att sova av oro för att försova mig men men det får bli en tidigt sänggående i kväll istället.

Igår kollade vi på på melodifestivalen vilket jag tycker är ganska trist men Uffe hade sällskap av Marie som kände sig för trött att köra hem till sig så hon nattade över i lillbrorsan säng eftersom han är på scout övernattning.

Det roliga som hände under melodifestivalen var när Carola sjöng och tackade Gud så vände dig Ida om och tittade ut genom fönstret hon brukar annars ligga och kolla lite med ett öga på det som rör sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0