Novembersöndag

Nu sitter jag på T banan på väg hem jag har varit hos mamma och lämnat lite saker som jag har köpt åt henne idag en dokument förstörare (den kan hon nog ha roligt med) och en sänglampa så att hon kan se ordentligt när hon läser i sängen. Uffe och jag var iväg på förmiddagen och tvättade bilen och sen åkte vi till Skärholmen och handlade och jag bjöd honom på farsdagsfika. Roligt och mysigt att göra något tillsammans, vi är lite dåliga på det så det är kul när det händer. Nu ska jag hem och laga mat och gå ut med Ida tänkte jag men det går ju inte hon är ju hos svärmor i Stallarholmen, det konstigt att inte ha henne hemma men det är jätteskönt att Ingabritt kan ta hand om henne ett tag tills Janne kommer hem igen. 

Nu är helgen snart över den går fort och veckorna likaså, snart är det första advent och idag har jag skickat ut inbjudningar om glöggmys hemma hos oss till våra vänner. Det har blivit en tradition nu och det brukar bli kul. 

Farsdagsfika 



Söndagsaktivitet 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0