Sanna solstråle fyller 25 år idag

En strålande vacker höstdag blev det på Sannas 25 födelsedag. Vi uppvaktade med ett silver armband (Annettedesign) och en mjuk gosig tröja med plats för den lilla kulan på magen. Som vanligt fick vi gott hembakat till kaffet. 
Claes föräldrar kom direkt från flygplatsen efter att ha varit på en weekend i Barcelona och uppvaktade Sanna och lilla söta Matilda hjälpte till att öppna


Igår var Uffe till landet och stängde igen för vintern meningen var att jag också skulle följa med men pga en förkylning som bröt ut på fredagen så valde jag att vara hemma och vila och nu hoppas jag att det ska bli bättre så jag kan gå iväg och jobba i morgon det känns inget bra att bli sjuk just när man har börjat på nytt jobb men men det är ju som det är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0