Hej Hösten

Brrr idag var det svårt att tänka sig att det fortfarande var sommarvärme i lördags nu är hösten här med friska vindar och hög och klar luft, jätteskönt bara man är klädd ordentligt. Ida och jag har varit hemma den här veckan så det har blivit många sköna långpromenader. Igår tog vi med oss mamma och syrran vi till landet men vi stannade bara över dagen. Syrran hjälpte mig att bära in trädgårdsmöblerna och skördade alla små gröna tomater som fanns kvar i växthuset. Mamma kollade om det hade kommit några kantareller på hennes ställe men tyvärr det har varit för torrt i sommar. Idag har jag städat och rensat ut hallgarderoben och fixat med blommorna, det är väldigt skönt att vara hemma och ha tid att göra sånt här som man inte hinner annars. 
På måndag börjar jag jobba igen på mitt nya jobb på Sickla dv. Det är lite pirrigt men jag känner mig väldigt välkommen och det är skönt för jag blev lite kantstött på det andra jobbet. Men en erfarenhet rikare är jag i allafall. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0