Ny färg och nytt jobb

Första helgen hemma i stan på länge det var faktiskt skönt. Lördag förmiddagen tillbringade jag i min fåtölj med en bra bok. Så skönt men sen blev det lite fart på mig och jag tog en långpromenad med Ida och sen for jag över till mamma och fixade lite saker där. Idag började jag med att tona håret sen hjälpte jag en granne att köra lite grejor till hennes kolonistuga väl hemma igen så gick jag runt och kollade på på några av konstnärerna som hade öppet hus under Bagis konstrunda. Det var väl inte så himla intressant hela tiden men jag och Ida fick en annorlunda långpromenad och vi träffade på några gamla jobbarkompisar under vår konstrunda och det var ju kul. 
I morgon är det dags att börja på nya jobbet och  det ska bli spännande fast jag har lite pirr i magen ska jag erkänna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0