Semestern är till ända

Nu är mina fem veckor semester slut....... jag har haft det så himla bra och känner mig verkligen utvilad. Men det klart det kändes lite tråkigt att åka till stan men med mig hem har jag socker ärtor, potatis, tomater och squash och massor med vackra sommarbilder. Men det är trösterikt att det snart är det fredag igen och att det kommer många fina helger innan det är dags att stänga igen för vintern. 




Men vägen hem tog tid idag nästan tre timmar innan vi var hemma pga av mycket trafik och två olyckor på vägen. Så det kändes skönt att få kliva ur bilen men det känns fortfarande lite konstigt att hemma  är i Enskede och inte Bagis. Men det är underbart att slippa bära upp all packning tre trappor det är bara att ställa in i hissen och så är det så praktiskt att man kan sätta korsdrag mellan ytterdörr och balkong så det blir behagligt inne när termometern står på 28-30 grader. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0