Decembersnuva

Inte så oväntat fick jag förkylningen som har hoppat runt på jobbet. Ont i halsen, lite feber och en rinnande näsa har gjort att jag har tillbringat större delen av arbetsveckan hemma i min soffa. Jag upptäckte en engelsk serie på Netflix som jag har tittat på. På så sätt har jag hållit mig still och vilat, något som jag har väldigt svårt för annars. Nu känner jag mig mycket bättre vilket är bra för jag har en del att göra i helgen. 

Idag har jag Tuvasäkrat hemma och så har jag köpt petskydd till våra kontakter. 
En kitschig julkrans till ytterdörren har jag gjort också. 




Kommentarer
Postat av: sansen

Kitchig var ordet! Hihi

2014-12-07 @ 15:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0